Tuesday, April 27, 2010

निकता बिचको यो दुरी,
 सम्भावनाहरु बिच को असम्भावनाहरु
अधयारो भित्र को उज्यालोहरु,
 लाग्छ तिमी भित्र को लुकेको म
 अनिणत बिचारहरु बिचको म ,
निणत तिम्रो बिचार बिच को म,
 कल्पनाहरु बिच को म अनि तिमी,
 बिपनाहरु बिच तिमीले दीएक तिरस्कारहरु
यत्रतत्र छरीएका तिम्रा यादहरु
बिच बाचको  म,
 आफे भित्र रमाएकी तिमी,
कलपना को संसार बिच बाच्को म र मेरा यि टुटेफुटेका कथाहरु,
 वणन गरेर वणन गर्न नसकिने तिम्रा तिरस्कारहरु बिच बाच्को को म
 तिम्रा चोटहरु बिच बाचको म,
भन्न नसकिने यि टुटेफुटेका कथाहरु भुलेर
भुल्न नसकिने तिम्रा ति यादहरु
 बतमान को महलमा रमाएकी तिमी,
तिमी लाई भुलेर पनि भुल्न नसकेको म
 मलाई सम्झेर पनि भुलेकी तिमी
 बस
 मलाई सम्झेरे पनि भुलेकी तिमी । । । । । । । । । । । । ।

3 Comments:

At May 19, 2010 at 9:42 PM , Blogger Unknown said...

तिमी लाई भुलेर पनि भुल्न नसकेको म
मलाई सम्झेर पनि भुलेकी तिमी
बस
मलाई सम्झेरे पनि भुलेकी तिमी....
अती सुन्दर भाबनाहरु साह्रै मन छुने र जिबन सँग मेल खाने.

 
At May 29, 2010 at 4:00 PM , Anonymous radius giri said...

thanks so much mani.

 
At March 21, 2015 at 11:53 AM , Anonymous Anonymous said...

म एडम्स KEVIN, Aiico बीमा plc को एक प्रतिनिधि, हामी भरोसा र एक ऋण बाहिर दिन मा व्यक्तिगत मतभेद आदर। हामी ऋण चासो दर को 2% प्रदान गर्नेछ। तपाईं यस व्यवसाय मा चासो हो भने अब आफ्नो ऋण कागजातहरू ठीक जारी हस्तांतरण ई-मेल (adams.credi@gmail.com) गरेर हामीलाई सम्पर्क। Plc.you पनि इमेल गरेर हामीलाई सम्पर्क गर्न सक्नुहुन्छ तपाईं aiico बीमा गर्न धेरै स्वागत छ भने व्यापार वा स्कूल स्थापित गर्न एक ऋण आवश्यकता हो (aiicco_insuranceplc@yahoo.com) हामी सन्तुलन स्थानान्तरण अनुरोध गर्न सक्छौं पहिलो हप्ता।

व्यक्तिगत व्यवसायका लागि ऋण चाहिन्छ? तपाईं आफ्नो इमेल संपर्क भने उपरोक्त तुरुन्तै आफ्नो ऋण स्थानान्तरण प्रक्रिया गर्न
ठीक।

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home